- Ännu en dag är över

Ännu en dag är över och jag har hunnit med att skriva ett matteprov, lämnat in en natur-inlämning och tittat på en film under engelska lektionen. Svängde förbi hos Ilze i en timma, kändes som en kort tid, vi hinner inte ses så mycket nuförtiden, tyvärr. Men vi pratade en stund och jag fortsatte hem för att laga mat.
Idag blev det ungsstekt kyckling kryddat med curry, fullkorns spagetti och en sallad som var så sjukt god. Den innehöll 2 tomater, 2 avokados, 3 nävar bladspenat och 1/2 rödlök. Skojar inte, mina smaklökar dansade.
 
Nu mot kvällen fick jag ett riktigt sug efter att baka. Så jag bakade lite muffins som jag ska ta med till klassen imorgon och ska nu fortsätta med mitt CV. Annars mår jag prima och är hyfsat pepp på livet.


Mumsigt :)

2014-11-19 // 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback