- Advents frukost, utan lussebullar

Glad advent eller vad säger man? Nu är vi så nära julen, det är inte alls långt kvar. Längtar så att jag spricker. Hos Jörgen igår åt vi en jättegod ost- och skinkpaj, spelade lite spel och jag improvierade ihop ett tal till svenskan som jag ska hålla om en vecka.
Gick sedan hem till Albin, vi tittade på en riktigt bra film och somnade sedan. Idag är det vilodag för min del och även lite "treat day". Haft en adventsfrukost tillsammans med mamma och Silvija, men det fanns inga lussebullar så mamma köpte det ni ser på bilden, haha. Det var också gott. 
Nu ska vi åka och köpa lite julblommor och sedan ska vi pynta lite, hoppas att ni får en fin advent med nära och kära.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback