- 31 set och 400 reps. senare.

De två senaste nätterna har jag sovit så otroligt bra samt drömt riktigt bra drömmar. Kommer dock inte ihåg vad de handlade om, men precis när jag vaknat har jag haft ett svagt minne av det och då varit glad. Så jag ser det som ett gott tecken.
Idag var det dags för rygg igen. Körde ett lite annorlunda pass idag, tog bort de flesta övningarna för latsen och körde flera set av b.la marklyft och rodd, la även till några andra övningar, med fokus på ländryggen. Gick riktigt bra och hade ett sånt jäkla flow. När jag tränar rygg är det bara på morgonen jag har detta flow, konstigt nog. Men 31 set och 400 reps. senare satt banaplättarna, jag gjorde igår, fint i magen.
 
Sitter just nu i skolan tillsammans med Daniel och börjar om sisådär en halvtimma. Första lektionen har vi matteprov och jag känner mig faktiskt hyfsat säker, men vi får se. Slutar runt 15.0 och ska då träffa Ilze för en pluggdejt. Hoppas att ni får en grym dag. Klistra på ett leende och visa alla att ni äger. puss hej!
Bananplättar, dessa blev dem mest perfekta jag någonsin gjort, haha:
1 banan
1dl äggvita/3 äggvitor
2 msk mandelmjöl
1/4 msk fiberhusk
 
- Blanda alla ingredienser och stek på medelvärme.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback