18,5*C innan klockan 7.00

 [I Kroatien för ganska exakt ett år sedan.]
När jag gick ned för att duscha såg jag att termometerna visade på 18,5*C och klockan var inte ens 7.00, hur härligt är inte det? Så nu har jag dragit på mig ett par shorts och ett linne och hoppas på att det blir ännu varmare. För idag har jag tänkt att ta en vilodag då jag ska umgås med mina vänner - spela minigolf och girlla, så det blir jättemysigt.
Men hörrni, det är ju fredag idag, wihooo, det hade jag glömt, hehe. Ska äta lite frukost och sedan bocka av timmarna i skolan. Jag är konstigt nog pigg och glad trots att jag inte sovit tillräckligt länge, hehe.
 
Hoppas att ni får en toppen dag och vill samtidigt passa på att tacka er för alla mail, kik-meddelanden, kommentarer osv. Blir så otroligt glad. Ni är bäst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback