- We could be together.

Efter ett grymt axel+triceps-pass kom jag hem och åt detta ↑ ca 300g kvarg blandat med funlight och kanel, toppat med frön och blåbär, En av mina nybakta frallor (så jäkla goda) och även två finn crisp med ett kokt ägg. Passet gick så jäkla bra, fokus och bra kontakt med musklerna, älskar't.
 
När jag cyklade hem brast jag helt plötsligt ut i skratt och log hela vägen hem. Vet ni varför? För jag insåg att mitt liv är så otroligt bra, har så fina människor runt om mig. Jag har även hittat den riktigt glädjen i att träna, som jag förut trodde att jag hade, nu är den iallafall ännu starkare, glädjen alltså.
 
Sitter nu med min te-kopp med kvällsro-te som i princip varje kväll, ska strax borsta ut mitt halvblöta hår, fläta det och sedan krypa under täcket för en godnatts sömn, hoppas att ni också får det. Godnatt!


» Emma

Bill väldigt gärna ha receptet på frallorna!! YUM

2014-05-20 // 07:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback