- Vilken jäkla power

[Tilda↑↓Jag]
Vilket jäkla power pass jag och Tilda fick till. Jag skojar inte, det gick så otroligt bra, svetten verkligen rann och endorfinerna pumpade. Fortfarande helt hyper och när jag cyklade hem, brast jag återigen ut i skratt, älskar det, haha. 
Vi provade ett nytt upplägg och provade b.la dropset i både knäböj och benpress, sedan "press-set" (heter det så?) i benspark. Helt otroligt hur mycket det brände och kändes, vi kom överens om att detta är något vi kommer att fortsätta med.
 
Något som var extra peppande idag var att en kille, vi har sett på gymmet förut men inte pratade med, peppade oss samtidigt som vi peppade varandra. Det var riktigt kul faktiskt, man blev, om det var möjligt, ännu gladare!
Är nu helt slut i benen och ska jag vara ärlig orkar jag knappt ta mig till duschen. Men ska ta tag i den nu och ta en långdusch.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback