- Vaknade hungrig..

Goooodmorgon!
Imorse vaknade jag 5.45 av att jag var svinhungrig, alltså verkligen jättehungrig. Så att somna om var inte alls ett alternativ. Jag gick istället upp och gjorde kvargplättar (hade även med kokos och kanel i smeten så att det blev ännu godare) som jag åt tillsammans med varma blåbär och äpple.
 
Idag är det vilodag för min del, alltid lika tråkigt men idag faller den sig in väldigt bra då jag har träningsvärk i hela kroppen och igår kände jag mig inte så kry, det är dock bättre idag.
Under dagen ska jag hinna med att få något gjort i skolan, gå på pianolektion, online-avresemöte och plugga matte. Så jag har ändå en del saker att göra, haha. Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback