- Tropisk proteinfluff utan proteinpulver.


Har fått en grej för tropisk-smak, haha, don't know why. Men imorse åt jag iallafall en "tropisk proteinfluff" utan proteinpulver, eftersom att jag inte äger något, toppat med nötter och torkade blåbär. Jag tyckte att den var galet god faktiskt. Till detta åt jag även en riskaka med skinka och kokt ägg på (ni MÅSTE testa, så sjukt gott) även en nektarin. Så efter detta var jag mätt och glad.
 
Du behöver:
3 äggvitor
1 1/2 dl kvarg (naturell)
3/4 liten mosad mogen banan
2 korkar funligt-tropisk
1/2 msk kokosflingor
 
Hur gör du?
- Vispa äggvitorna hårt och fluffigt. När du kan vända på bunken upp och ned är det klart.
- Mosa bananen och blanda det tillsammans med kvarg, funlight och kokosflingor.
- Rör föriktigt ned röran i äggvitorna. Blanda ut det så att allt blandas.
- Häll över i en skål och ställ in i frysen 30-35 minuter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback