- Svar: yoghurt och träning.

Lovisa om - Proteinbars, Emilija testar. 
Vart köpte du Questbar - Cookies & cream?
Jag köpte den i en butik som heter "HälsoKraft" här i nyköping, den ligger mellan Lindex och apoteket inne på västerport, för er som vet vart det är.
 
 
Lovisa om - Orkar inte bry mig.
hej,jag har 2 frågor. 
1. äter du youghurt någon gang och isåfall vilken? 
2. Kan du tipsa om bra övningar som tränar magen? 
kram
 
Hej Lovisa!
Just nu äter jag ingen yoghurt och har inte gjort på ett bra tag. Har faktiskt ingen aning om varför. Men på senaste tiden har jag sett massa smarrigt man kan göra med yoghurt, så någon dag ska jag till en mataffär och kika om jag hittar någon som faller mig i smaken, som jag tycker passar för mig. Då kommer jag självklart att visa upp det här på bloggen.
 
ang. övningar som tränar magen så har jag lagt upp två övningar:
Nummer 1 som jag kallar core-övningen, den kan du hitta HÄR eller genom att klicka på bilden.
Nummer 2 som jag kallar hopp i roddmaskin, min favorit för tillfället, bränner så otroligt mycket. Den kan du hitta HÄR eller genom att klicka på bilden. 
Jag har också tänkt att dra med mig mamma, syster eller någon kompis för att fota ett utav mina magpass, då kommer du att få några övningar, så det kommer snart!
 
Anonym om - Mage & rumpa/ben.
Hur långa är dina pass? 
Jag gymmar och har gjort klart alla min övningar (ca 8st 3ggr)på en halvtimma :/
 
Mina pass varierar lite men mellan 45 minuter - 1,5h brukar de vara. Det beror på vilken dag det är, dvs. vilken muskelgrupp jag kör. Bröst, axlar och triceps - passen brukar bli lite kortare. Anledningen till det kan vara att jag där kör som intevaller mellan övningarna, eller som cirkelträning mellen två övningar.
 
Ben-passen och rygg-passen brukar vara lite längre, eftersom att ben är halva kroppen och ryggen är en väldigt viktig del.
Jadu, vi alla är olika och tar olika lång tid på oss att utföra saker. Jag tycker det är kul att vara på gymmet, älskar miljön och jag kan liksom vara för mig själv och tänka, så för mig gör det inget att jag inte blir klar fort, men har man bråttom så är det ju såklart en fördel. 
 
Har även svarat på vissa kommentarer i kommentarerna eller via mail, så vet ni att ni har kommenterat så får ni gärna kika, för troligen så har ni fårr svar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback