- Svar: Instagram.

Igår fick jag en fråga om vad jag heter på instagram.
Jag har två stycken. En där jag heter "HealthybyRomaite", lägger upp i princip allt jag äter och träningsbilder/resultat, nästan som en notis för bloggen. Ni vet ett notis för en artikel? haha. Så där kan ni följa mig om ni känner för det. Här om dagen fick jag 500 följare, vilket är riktigt kul att det faktiskt finns folk som är intresserade av min mat och träning(?)
 Sedan har vi ju då mitt personliga konto också, där får ni också gärna följa mig. Jag heter "EmilijaRomaite", detta konto har jag som ett konto som nästan alla andra har, för selfies liksom, haha.


» bella

alltid kul med massa följare! :)

2014-05-04 // 13:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback