- Och så var det söndag.

Söndag igen, vilket betyder att jag ska byta boende - hem till pappa. Alltså fick jag improvisera lite till frukost.
Kvarg blandat med kanel och funlight-kiwi&päron, toppat med ett halvt äpple, frysta hallon och lite frön, även en knckäckemacka med kokt ägg på, fick följa med ned i magen, innan jag drog mig vidare till gymmet för magmusklerna fick jobba extramt.  Hoppade upp på crosstrainern också i 25 minuter med varierat motstånd/hastighet.
 
För några månader sedan hatade jag crosstrainern, men nu har den blivit min bästa vän på söndagar (då jag kör högintensig konditionsträning) för jag tänker tillbaka på veckan som varit och planerar den nya, jag typ rensar mitt psyke(?) så tiden bara rinner iväg.
 
Nu ska jag få i mig lite lunch och sedan ska vi på husvisning samt hälsa på några kompisar innan jag bosätter mig hemma hos pappa i en vecka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback