- Lite off kanske.

[Kvarg och keso blandat med kanel och rivet päron, toppat med färska jordgubbar = postworkout]
 
Har varit lite smått off idag. Gick för att träffa min kurator, pratade med henne i en timma. Skönt men också jobbigt, kom fram till lite saker som är bra att inse. Skulle ha tränat rygg+biceps tillsammans med Tilda efter, men hon fick förhinder så gick till gymmet själv. Var ganska segt då jag hade massa tankar som snurrade efter samtalet, men kan inte påstå att det var ett dåligt pass för det gick väldigt bra mot slutet.
 
Senare nu mot kvällen har vi firat min bonussyster som fyllde 18år i måndags genom att äta middag på rockbaren, gottis. Fortsatte vidare till gymmet för att bocka av dagens andra pass som blev mage+rumpa. Denna gång tillsammans med Tilda och det gick så jäkla bra, bräde rejält i både rumpa, ben och magen. Har nu precis tittat klart på en galet bra film och ska slå på nästa. Whut? Jag har börjat gilla filmer igen, något otroligt måste ha hänt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback