- Jag gillar inte söndagar..

.. dock inte av samma anledning som alla andra, söndagsångest. Tvärtom jag ser bara emot en ny vecka med nya möjligheter. Jag tycker inte om söndagar för då flyttar jag från pappa till mamma eller tvärt om, det tycker jag är jobbigt.
 
Har iallafall landat hemma hos mamma, handlat, ätit kycklingsallad till middag och kvarg med äpple och finn crisp med skinka från litauen, till kvällsmål.
Mamma har varit i litauen och mormor hade skickat med henne denna söta pyjamas ↑ till mig, tyvärr lite liten. Jag är så rastlös så trixar runt lite i mitt rum, samt planerar skolveckan. Ska strax dricka lite te och sedan gå och lägga mig för att ladda upp inför veckan, godnatt!


Jag är inte heller så mycket för söndag men idag har de varit med riktigt mysig dag :D ser fram emot veckan!

2014-05-11 // 23:42:48

söndagar är inte roliga!


Vill även tillägga att jag har en tävling på bloggen där man kan vinna en valfri bikini!

2014-05-12 // 03:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback