- Halva skolveckan har gått.

[En av bilderna Ilze tog på mig igår ↑. Slog vad med Victoria att jag skulle klara att göra detta fram tills julavslutningen i vintras. Jag klarade det och älskar nu att göra denna.]
 
Godmorgon mina fina vänner!
Allt bra med er? Med mig är det toppen. Det är redan onsdag och halva skolveckan har gått vilket är riktigt skönt. Det är också så lätt att komma upp på morgonen nu när det är så ljust ute, eller är det bara jag som känner så? haha.
Startade min morgon med intervaller mellan pw och jogg i 1 timmas tid. Det var riktigt svettigt då solen skiner starkt idag, härligt!
 
Nu ska jag väcka mina syskon och äta lite frukost tillsammans med dem. Hoppas att ni får en toppenbra dag i skolan/på jobbet och att ni njuter av vädret!
Glöm inte att besöka Ilzes nya blogg också: http://fames.se/bjorkilze/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback