- Flyttat och varit glad.

Hellu people!
Imorse lyckades jag på något sätt sova längre än vad jag brukar göra. Vaknade av ett sms jag fick av Ilze 8.45. Hoppade upp ur sängen och fixade lite frukost för att sedan gå över vägen där jag hela dagen har hjälpt min bästa vän och hennes familj att flytta, så nu blir vi grannar. Igen, fast på ett annat ställe, så det är najan. Supermysig lägenhet också. 
 
Runt 15.30-tiden kom också Anton. En kompis som jag inte träffat på hur länge som helst, har saknat honom så galet mycket och det var riktigt kul att ses, verkligen. Även fast vi inte gjorde något speciellt hade jag det jättemysigt. 
Men nu ska jag krypa ynder täcket trots att jag är ledig och klockan bara är 22.10, men har varit lite trött hela dagen och vill helst vara utvilad inför ben-passet imorgon. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback