- Du går lite konstigt.

Ang. rubriken: Haha, ja, jag fick den kommentaren idag av Alex. Aledningen till det är att min grova träningsvärk i benen inte släpper, det bara blir värre. Kämpade antagligen på riktigt bra i lördags.
 
Har precis ätit en enkel middag [85%korv, ljus fullkornspasta och sallad + citronvatten], blev dock fler portioner eftersom att jag var så galet hungrig efter det otroligt snabba dagen i skolan och ett hyfsat gymmpass för triceps och bröst.
Om ett tag ska jag bänka mig framför Talang med ett litet kvällsmål. Va, vänta vad händer nu? vadå, ska Emilija titta på tv? Jaop. Folk som känner mig eller följt mig ett tag vet att jag inte är någon tv/film-människa, men idag såg jag något om Talang på Instagram så ska sätta mig och kika på det. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback