- Deep talk

Sitter framför talang tillsammans med pappa och min stora te-kopp. Har placerat mig här hemma hos pappa nu efter att ha varit och tittat på en hus med mamma och även hunnit med att besöka Bernt och Kerstin. Gosi.  
Jag har också haft deep talk med både mamma och pappa. Gråtit, skrattat men även kommit fram till bra saker. Så det var nog behövligt, alltid bra att gråta lite, hehe.
 
Har ni söndagsångest? Inte jag. Just nu ser det bara ut som att jag har lite i matten kvar att göra, sen är jag klar för 9:an. Så resten utav kvällen ska jag bara ta det lugnt, antingen tv-tittande eller läsa lite ur Hamilton-boken jag lånat med mig hem. Godnatt och sov gott, bästa ni.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback