- Tre små flickor och två hundar.

Halloj! Ber om ursäkt för den sega uppdateringen men direkt efter solan igår åkte jag hem till Carro där jag spenderade kvällen, natten och denna morgon tillsammans med henne, hennes hund Leo, Ilze och Ilzes hund Inca. Vi gjorde i ordning tacos, var ute med hundarna, åt nötter, pratade och skrattade massor, avslutade kvällen med mys framför premiären av let's dance. Imorse fixade vi i ordning frukost, som dessutom såg godare ut än vad den brukar göra, haha. Har i alla fall haft det riktigt kul och mysigt, det var välbehövt efter denna vecka. 
 
Ska strax dra på mig mina träningskläder och hoppa upp på cykeln för att cykla in till gymmet och köra lite kondition samt mage. Jag ska också hinna med att städa undan på mitt rum och kanske plugga lite, men ska mest spendera lite tid med pappa och syskon denna kväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback