- Tjugoandra Mars Tvåtusenfjorton.

Halloj! Vilodag idag, vilket suger men jag lyxade till frukosten med jordbubbsgröt/jordbubbspaj som var riktigt god, har sedan också stått och städat köket ordentligt i två timmar. Men nu ska vi inte vara tråkigt, för vädret är på topp och jag ska ut för att träffa Albin efter att jag ätit, så det blir skoj. Senare ikväll, om det blir som planerat, ska jag också träffa Ilze. 
 
Vill du göra gröten?
1 dl fiberhavregryn
1/2 dl vatten
5 Hackade jordgubbar
1 äggvita
lite bakpulver
 
Hur du gör?
- Blanda alla ingredienser ooch ställ in i micron på högsta värme i 2 minuter.
- Ta ut, toppa med vad du vill, jag hade jordnötssmör och kvarg + kokosflingor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback