- När änglarna går hem.

Goooooodmorgon! Idag är jag pigg och glad, hoppas det håller sig hela dagen, för denna dag ska bli riktigt bra, har jag bestämt mig för. Den började bra när jag vaknade upp med träningvärk i magen och några sms, fixade i ordning en omelett i micron, två knäckemackor med skinka, bladspenat och gurka + massa te och vatten. Dessa knäckemackor är sååååå goda, nästan godare än finn crisp, hehe.
Vilodag idag från träningen, tråkigt men ganska behövlingt, hehe, men ska senare på pianolektion så det blir också bra. Nu ska jag göra mig i ordning och dansa till musiken jag lyssnar på, hare bra!
 
Vill du också göra omelett i micron?
2 ägg
1 msk mjölk
skinka
paprika eller champinjoner (vi hade inte det hemma)
salt
peppar
ev. någon mer krydda
 
1. Blanda allt i en medelstor skål.
2. Ställ in på högsta värme i micron i 3,5-4 minuter.
3. vänd ned "muffinsen" på en tallrik och ät med tillbehör.
 
Man behöver självklart inte ha skinka, paprika eller champinjoner, man kan ha vad man känner för, men det var vad jag brukar ha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback