- Mitt nya favobröd

Först och främst vill jag tacka för dina fina ord, blev verkligen jätteglad! Sedan så vill jag också be om ursäkt för att det har tagit så lång tid för mig att svara på denna kommentar. 
Ang. övningar, det kommer att komma inom en snar framtid, då jag oftast tränar själv har jag svårt för att ta bilder, men någon dag ska jag be Ilze, mamma, pappa eller någon annan att vara med mig och hjälpa mig att ta bilder, så det kommer snart, lovar. Har faktiskt haft planer på det, är det någon speciell muskelgrupp du tänk dig?
 
Ang. brödet, jag har faktiskt precis hittat ett mjuk bröd som, jag anser, är nyttigt. Då man kan definera "nyttigt" på olika sätt. Detta passar och är i alla fall nyttigt för mig. Det heter "Protein bröd", jag köpte det på en vanlig ica-affär.
Ca näringsvärde per skiva (ca 48g):
kcal: 127
Fett: 6,2g
Kolhydrater: 3,6g
Fibrer: 6,8g
Protein: 10,5g
Det är gjort på olika frön, sojabönor, sojamjöl, vetekli, havrefibrer och det finns inget tillsatt socker. Dvs. rik på protein och fattig på kolhydrater, så det passar bra för både folk som vill bygga muskler, med tanke på proteinerna, och folk som vill gå ned i vikt, med tanke på att den är fattig på kolhydrater. Jag tycker att det är så otroligt gott!
 


» Emma

Åh, verkar supergott ju! :)
Svar: Tack snälla du! :)
Kram

2014-03-11 // 12:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback