- Min riktigt första "cheatday"

Gooooodkväll! Sitter ensam här hemma då mamma och Silvija gick hem till Jörgen efter teatern, som var riktigt bra, mycket skratt och ett bra budskap. När jag gick hem kände jag att jag vart sugen på choklad så köpte mig mörk choklad, men när jag kom hem tänkt jag tillbaka på teatern och bestämde mig för att inte bara äta mörk choklad utan att ta något mer som fanns hemma, så det blev också litauiskt godis.
Så har nu officielt haft min första "riktigt cheatday" under 2014, om man kan kalla det så. Under dessa dagar blir jag dock bara mer motiverad till att äta hälsosamt och träna, haha.
Har inget bättre för mig och är ganska trött så ska nog lägga mig. Imorgon ska jag äntligen till gymmet igen och köra kondition+mage, det blir nice!


Hoppas du får en fortsatt bra helg, kram!

2014-03-08 // 23:41:14

sv : jo jag ska äta ca 400 kacl per dag :)

2014-03-09 // 10:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback