- Lax med sommargrönsaker.

- Typ summering av min dag, nej men iallafall med maten. -
Dagen har gått galet snabbt, blev till och med ledsen när klockan blev 14.00 och vi hade samling, då jag hade ett otroligt bra flyt när jag pluggade spanska, blen nästan klar och har fått en redovisningstid till svenskan till på fredag. 
Innan jag drog till gymmet laddade jag upp med en banan, ett proteinbröd och Vitamin Well med smak av melon, min nya favorit, haha. Körde igenom ett pass för rygg, bröst+ lite mage, det gick riktigt bra, det känns i ryggen kan jag säga.
Kom hem och var hungrig så jag gjorde snabbt i ordning lax i micron och åt det med frysta(värmda) sommargrönsaker och kvarg. Nu sitter jag här i mitt rum med Ilze, det var så sjukt länge sedan vi träffades?? så vi sitter och bablar på om massa, så mysigt har saknat henne.


Hoppas du har haft en bra dag :)

2014-03-12 // 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback