- Jaop, en selfie på skoltoan.

Halloooooooj!
Har sån jäkla träningsvärk i vaderna? haha, vet inte riktigt vart det kommer ifrån, springturen från igår morse kanske?
Min dag i skolan har rullat på toppen bra, fått engelskan redovisad och är nästan klar med svenskan. Satt också kvar med William till 16.00 och pluggade so. Cyklade sedan iväg till pianolektionen som gick prima, gick verkligen jättebra och det är så kul.
Har förresten ätit ordentligt idag, det känns, för har så mycket mer energi. B.la till middag åt jag zucchini- och mortotsplättar, så gaaaaaaalet gott, måste verkligen göra det oftare. 
Nu ska jag fixa lite te och sätta mig för att göra klart det sista i svenskan, Ilze kanske kommer senare, vi får se!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback