- Into the sky

Halloooooj!
Har precis fått i mig en favorit i repris, zucchini- och morotsplättar, dock denna gång med fiberhavregryn och det blev faktiskt mer mättande. De blev lika goda denna gång!
Hela förmiddagen gick åt till föreläsning i både so och no, på eftermiddagen skrev jag min startreflektion till slöjden och hjälpte William att plugga till so:n.
Drog vidare till gymmet tillsammans med Tilda, körde ett pass i 1 timma för triceps, biceps och rygg, gick galet bra faktiskt! Nu ska jag sätta mig och titta på senaste pretty little liars avsnittet och äta ett kvällsmål för att sedan vila upp mig inför morogndagen då jag ska skriva svenska uppsattsen i nationella + en ben-pass på eftermiddagen med Tilda. Det blir nog toppen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback