- Get ready for fun.

Goooooodmorgon!
Eller jag har faktiskt varit vaken ett bra tag, 5.15 gick jag upp för att göra våfflor till mina syskon, hoppas att de blev glada, hehe. Gjorde även "Green smoothie" till mig och pappa, till det åt jag två kokta ägg på finn crisp. Så nu är jag uppladad inför engelska nationella som vi har på förmiddagen.
Känner av en galen träningsvärk i både bröst och axlar, det är så härligt. Dock är det vilodag som gäller för mig idag, lite lite tråkigt, men bara att vila upp mig inför onsdag.
Hoppas att ni har en toppen dag och till alla 9:or säger jag lycka till på nationella.
 
Våfflor ca 7 st:
3 dl vetemjöl (anvönde fullkorn)
2 dl kallt vatten
3 dl vispgrädde
 
Hur du gör?
- Vispa mjöl och vaten till en jämn smet
- Vispa vispgrädden och ha ned det i smeten.
- Värm upp våffeljärnet.
- Grädda och servera. Jag skar upp jordgubbar och kiwi, samt vispade lite mer grädde.
 
Green smoothie för två:
Egen önskad mängd ingefära
1 Banan
1 apelsin
2 nävar bladspenat
1 kiwi
1,5 - 2 dl fryst eller färsk mango
 
Hur gör du?
- Mixa allt, toppa med vad du vill, jag hade kokosflingor, solrosfrön och gojibär, NJUT!


Godmorgon :) hoppas du får en bra dag! kram

2014-03-25 // 09:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback