- Efter solsken kommer värsta regnet.

Vaknade upp imorse runt 5.30 av att jag hade så extremt ont i magen men sov bort det då jag somnade till 9.00, vet inte vad som hände men fick värsta kicken och drog ut på en springrunda på 7,25km i det väldigt fina vädret, hoppas att det håller sig nu. 
Förra sommaren hade jag som mål att springa 5km, det känns så galet bra att nu kunna springa det helt utan problem.
Så har nu fått i mig frukost, lite blandat - omelett-mugcake och kvarg med frysta bär. Nu ska jag mot dagens andra pass: Walking, har ingen aning om vad det är men ska dig med Ilze och Nettan så det blir nog skoj, ska också köra lite mage, antingen innan eller efter, så det blir toppen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback