- Byggarbetaren är tillbaka.

Goooooodmorgon people! 
Ni läste helt rätt, redan 5.00 var jag uppe, drog på mig mina träningskläder samt en reflexväst för att gå ut på en Pw, men hade galet mycket energi, så det blev en springrunda redan från början istället, det blev 4,77km. Så galet kul, älskar det!
Satt utanför ett tag innan jag gick in och gjorde mig en stor frukost med havregrynsgröt med jordgubbar, banan, solrosfrön, två finn crisp med skinka och sallad.+ grönt te. En härlig start på veckan och dagen helt enkelt!
Igår var vi och tittade på Joe Laberos show, alltså så galet det var, fattade verkligen inte vad jag såg så otroligt förrvirad bara över att tänka på vad som hände och hur han kunde göra vissa saker. För er som inte vet vad det är är det en magishow med massa trick, eld och skämt. Hade en väldigt trevlig kväll med mina syskon, mamma och Jörgen. Träffade också Joe efteråt, tog bild med honom och fick en autograf.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback