- Bom, Bam, jaop.

Rubriken? har ingen aning vad den står för faktiskt, men whatever. Sitter nyduschad i min säng och tänker igenom dagen, som har varit riktigt bra. Uppsattsen i nationella kändes riktigt bra, nu är det bara vänta och se. Fick inte alls mycket gjort på eftermiddagen men drog senare somsagt till gymmet med Tilda och träffade även på Ilzis. Passet gick lite segt i början, men satan vilket flyt jag fick senare och vad peppad jag blev, Tilda och Ilze skämdes nog över mig, haha. Satte för övrigt pb i ben-press, äntligen säger jag bara!
 
Ringde min syster Silvija på väg hem och hon gick för att köpa pizza och kycklingsallad, trodde att hon skulle sitta i köket och äta med mig, men icke, jag fick ha twitter som sällskap. Känner mig så glad och pepp i hela kroppen, så häligt känsla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback