- Blåbärs- smoothie

Igår var ju Ilze förbi en stund på kvällen och vi fixade i ordning en smoothie och lite finn crisp. Jag tyckte att smoothien var så galet god att jag lätt kommer göra den igen och tänkte dela med mig av den, det är så enkelt.
 
Du behöver:
1 banan
FRYSTA blåbär och hallon, valfri mängd
kallt vatten
 
- Mixa bananen och bären, höll i lite vatten - tills du får konsistensen du vill va.
 
Varför du ska ha frysta bär är för att det blir så galet mycket godare om den är kall, ett + är ju att färgen blir hur ball som helst.


Det där ska jag göra ikväll!
Har förresten en frågestund om en ny ponny som jag har börjat rida och det vore jättekul om du frågade något. Ställer du 5 frågor eller mer så får du en länk :)
Du hittar den här: http://mirramarika.blogg.se/2014/march/fragestund-om-maggie.html#comment

2014-03-27 // 10:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback