- Äta bör man annars dör man.

Känns som att denna dag varit seg men den har gått så galet fort, förstår inte riktigt, haha. Berättade igår att jag kände mig förkyld med det försvann helt när jag var och tränade förut, vilket var så otroligt skönt. Dock så vill inte min mage sammarbeta med mig idag, den gör så ont. Så det ni ser på bilen här ovan var mitt mellanmål för dagen och sedan fick jag också i mig lite havregrynsgröt till middag, bättre än inget helt enkelt.
 
Ska jag vara helt ärlig ser jag inte alls framemot denna veckan, har så mycket att göra och startar hela veckan med muntligt nationella i spanka imorgon 9.30, nice va? Så ska fixa lite te och plugga lite glosor samt grammatik. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback