- 4 snabba, om hur jag gick ned i vikt.

 
  • Jag drack mycket vatten. För att få igång ämnens omsättningen men också för att rensa kroppen.
  • Kolhydrater. Sötsaker slutade jag äta direkt. Jag tog bort i princips alla kolhydrater i min kost. Dock blev jag ganska trött.
  • Åt regelbundet. Jag åt och äter med 2-3 timmars mellanrum, mindre måltider, för att hålla igång ämnes omsättningen men också för att mitt blodsocker ska hålla en jämn nivå. Skulle jag inte äta regelbundet skulle min kropp efter ett tag ställa in sig på svält och tror att den behöver spara maten och inte förbränna så fort för att den inte vet när den får mat nästa gång.
  • Gick mycket. Jag gick mycket, i princip överallt faktikt, jag slutade köpa busskort och gick fram-och tillbaka till skolan varje dag (3km till skolan från pappa och 1,5 från mamma), när jag skulle någon annanstans gick jag ockå. Ekonomiskt var det också, haha. Utöver det gick jag på mycket PW, började sedan jogga och sedan springa. Så härligt, älskar det!


du är ju helt otrolig, så duktig och en grym förebild för alla! :)

2014-03-08 // 18:23:05

Fan vad jag är imponerad av dig. :D Bra gjort!!

2014-06-14 // 19:36:13

Fan vad jag är imponerad av dig. :D Bra gjort!!

2014-06-14 // 19:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback