- Visste ni detta?

 
Känslig. Jag är en otroligt känslig person, reagerar jättestarkt när t.ex mina syskon bråkar.
 
Musik. Jag suger på låttitlar, jag kommer varken ihåg vad en låt heter eller vem som sjunger den. Det enda jag kommer ihåg är den lilla bilden som finns på spotify när låten spelas.
 
Vänner. Jag känner för första gången under, vad jag tror är, mitt liv, att jag tillhör en "grupp" eller alltså att jag har stabila vänner. Kan man säga så? haha. Men alltså, jag har alltid varit personen som är emellan olika gäng. Nu känns det bra.
 
Låtar. Jag skriver egna låtar, men det är typ min familj och Ilze som har hört de senaste.
 
Släktingar. Alla mina släktningar bor i Litauen och jag är galet rädd över att glömma bort språket och inte kunna prata med dem i framtiden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback