- Tjugoförsta Juni Tvåtusenfjorton

Har ni haft en bra midsommar? Det har jag. Dock vet jag fortfarande inte riktigt varför man firar midsommar, men ändå. Så man kan egentligen säga att jag umgicks with mina friendos, Albin och Daniel. Åt hamgurgare, rabarberpaj, jordgubbar, nötter, spelade FIFA (♥), pratade, skrattade och tittade på film.
Cyklade hem till mamma runt 03.15 för att sova. Hör och häpna nu gott folk, jag sov till tolv, TOLV (!!) åt frukost och cyklade tillbaka hem till Albin där jag spenderade min dag genom att spela fifa, haha, och bara chillat.
 
Kom hem och har umgåtts med pappa samt skrivit lite med några personer som ska på samma språkresa. Även ätit kakor, glass och choklad. Vet inte, men var så jäkla sötsugen, så jag åt. Men det var gott, så why not liksom? Men har även planerat upp lite utomhusträning, så det är najan. 
Sitter nu och pratar i telefon med Anton men ska strax krypa under täcket för lite sömn och ladda upp inför morgondagen. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback