- Skolavslutningen 2014

[Alla bilder är tagna av Ilze]
Sorg. Glädje. Frihet. Lycka. Stolthet. Det är så blandade känslor i min kropp just nu. Igår gick jag ut nian. I fyra år har jag spenderat min skoltid med princip samma personer. Det var varit bra stunder och mindre bra stunder. Jag har lärt mig så galet mycket under dessa år och har så otroligt många minnen i huvudet som snurrar. 
Min klass, eller min dåvarande klass, kan jag säga var en otroligt bra klass. Det är klart, jag kommer sakna dem men just nu känns det skönt med sommarlov och sedan kunna börja om på nytt. Vara yngst igen.


Vilken fin klänning! Vart är den ifrån? :)

2014-06-13 // 22:50:12

Vilken fin klänning! Vart är den ifrån? :)

2014-06-13 // 22:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback