- Sista 'riktiga' skoldagen.

Igår hade jag en toppenbra kväll, med god mat och trevligt sällskap. Är fortfarande helt fachinerad över hur fina alla var. Eftersom att temat för kvällen var gala så då delade de ut priser och titlar till några. Gissa vad jag blev? "Årets träningsfreak" fick även en broccoli som pris, klå den ni. Det var verkligen jättekul iallafall.
 
Inatt har jag sovit som en stock, jag vet inte vad som hände men jag sov så jäkla djupt att det för en gångsskull var väldigt svårt att komma upp. Men det gick, nu är jag uppe men är lite seg, men blir nog pigg senare. Idag är sista riktiga skoldagen, dock är jag klar med allt i en vecka tillbaka, som tur är får vi sluta efter halva dagen idag, så jag och Tilda drar till gymmet för att köra ben, det blir nicee.
Senare ikväll ska jag träffa mina andra friendos, det blir också najan. Hoppas att ni får en toppendag, hur går det med utmaningen förresten?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback