- Nio dagar kvar.

 [Grand Canyon, en av platserna vi kommer att besöka]
Satan vad jag tjatar om språkresar. Men min blogg, mitt liv right? Resan är just nu det största som händer och kanske, har hänt i mitt liv.
85% av dagen är det enda jag tänker på. Vad ska jag ha med mig? vad ska jag inte ha med mig? vilka kommer jag att att träffa? kommer jag att klara av att förstå och bli förstådd? osv. Det är sådana tankar som snurrar runt i mig huvud.
 
Sedan var det detta med träning och mat, det denna blogg egentligen mest handlar om. Jag har så otroligt många tankar kring maten och träningen. Skrev lite med en som hade varit på resan förra året, han känner mig inte men skrev "Tänk inte på vad du äter, bara ät. Saknar maten så jävla mycket." Så jag har bstämt mig för att köra "clean-vecka" nu sista veckan innan jag åker, haha, och sedan äta allt USA har att erbjuda, jag menar hur ofta åker jag till USA liksom? - Måste ju passa på.  


» Sanna

Så avundsjuk på dig! Hoppas att du får en jätte bra resa!

2014-06-22 // 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback