- Ni är så grymt bra!

Att vakna upp efter att ha sovit som en prinsessa och drömt drömmar som man tyckte om och kommer ihåg, till, inte bara ett, utan flera meddelanden och kommentarer om att jag och min blogg inspirerar och har fått folk att röra på sig mer samt äta hälsosammare. Det värmer riktigt mycket ska ni veta. Tack för att ni finns!
 
Igår kväll satt jag och skrev inlägg för de kommande veckorna, så att uppdateringen ändå håller igång de dagarna jag inte kommer att ha tillgång till internet. Jag tror faktiskt att dessa inlägg kan vara riktigt spännande, iallafall för vissa. 
 
Har nu varit vaken i sådär en halvtimma och hunnit äta kvarg med bär, frön och kanel + två finn crisp med äggvita på. Hade tänkt att dra ut och springa och köra lite hemmaträning nu på morgonen, men mamma frågade om jag skulle med till biltema för att titta på lite saker till resan. Så jag hänger med dit och tar träningen senare, ska även börja packa idag.


» Tea

SV: Men guud va kul det där lät!! :D Sjukt coolt att köra igenom 15 delstater!! Vill också!! :(
Hoppas du får det superbra i USA! :D

2014-06-29 // 13:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback