- Livet är bra nedifrån

[Charmig bild, you know]
Gooooodmorgon folket!
Allt bra med er? Med mig är det toppen. Vaknar upp till ett strålande väder, då varför skulle det inte. Dock ska jag sitta inne fram till 15.00 då vi har tema-dag och ska ha föreläsningar samt titta på teater. Men gör mig inte så mycket då jag och gänget ska till Johanna och grilla ikväll, så det blir mys.
 
Jag vet inte vad som hände, men inatt sov jag så galet djupt och drömde så otroligt mycket samt kommer ihåg det. Runt 6.40 vaknade jag fast öppnade inte ögonen (?) låg och tänkte på vilken dag det var och kom fram till att det var tisdag - vilodag, att jag skulle fortsätta sova eftersom att jag börjar senare ä vanligt idag.
 
Se till att få denna dag toppenbra, det är ju bara 2-3 dagar kvar, sen har vi ungdomar sommarlov, jag vet inte hur det är med er vuxna, har ni tagit något ledigt i sommar?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback