- #kschallenge2014

[Fullkonsris blandat med tonfisk, sallad, bönor och äpple]
Har nu cyklat runt, vad som känns som, hela Nyköping, tillsammans med William, Hack och Alma. Alla elever på skolan har deltagit i kschallenge som är några stationer där man ska utföra uppdrag för att få en bokstav, svårt att förklara. Men lite kul var det iallafall, dock lite tråkigt att alla inte hjälpte till.
 
Sen att jag blev så sjukt hungrig är ju bara ett plus, för när jag blir hungrig då jävlar blir jag tjurig, så nu har jag nästan bokstavligt stoppat i mig hela köket. 2 portioner av ↑, knäckemackor med jordnötssmör, lite pasta och kvarg. Haha, men jag vet att jag behöver det, för om sisådär 30 minuter är det dags att köra slut på ben/rumpa, alltså vill verkligen verkligen köra slut på benen så jag är otroligt taggad!


Skulle vara så kul att få köra ett pass med dig någon gång! Vart i Stockholm bor du? Grym progress ;) ( @linneafarjsjo - instagram)

Svar: Tack så mycket!Jag bor i Nyköping, hehe ;)
Emilija Romaite

2014-06-11 // 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback