- Gröna Lund, fredag den 13:e

Hör och häpna. Jag, Emilija Romaite tog inga bilder, förutom ↑ igår. Tragiskt.
Vi kom in på grönan ganska fort, det var någon konsert, med ett band jag aldrig hört talas om tidigare, så det var galet mycket folk. Men vi hade tur, köerna var inte så jättelånga och det regnade inte, dock var det svinkallt, haha. Åt även remmar, glass och nappar, alltså glassen, my new love, typ. Jag hade det iallafall jättekul och trevligt, så när vi kom hem runt 01.30 slocknade nästan direkt.
 
Idag sov jag till 10.00(!!!) och har nu käkat lite frukost. Får se vad jag ska hitta på idag, något ska jag allt göra men det verkar som att resten av min familj fortfarande sover, så ska höra med dem när de vaknar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback