- Grillkväll with ma bebes.

Hade ni en bra dag/kväll igår? Det hade jag. Dock blev det lite ändringar. Jag och Daniel var de som kom sist hem till MIG. Möttes av att de andra satt och spelade tv-spel, haha. Åkte och handlade, fixade sedan potatisklyftor och sallad, medans Ilze skötte grillen och Johanna och Daniel bakade. 
Åt grillat kött och grillad lax, Ilze gjorde ett otroligt bra jobb måste jag säga och grillad lax är något jag lätt kommer att äta igen.
Fortsatte kvällen med att titta på när Albin och Daniel trollade, ett lite halvt vattenkrig och sedan en film "Mirrors 2" usch, vad äcklig den var.
Även denna natt har jag sovit otroligt bra. Lyckades även "återdrömma" drömmen jag drömde igår. Den ni. Var inte så jättehungrig när jag vaknade så det fick bli det ni ser på bilderna.
Har hunnit med att städa lite i köket men också pratat lite om resan med mamma. Har faktiskt tänkt att försöka mig på lite konditionsträning idag, då jag inte längre har ont. Men har lovat Ilze att sluta så fort jag känner av något.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback