- Ett ganska stort steg.

Ojsan, Emilija. Vad hände med uppdateringen? Igår tog jag ett ganska stort steg för att vara mig. Jag valde att skippa mitt magpass på kvällen för att umgås med mina vänner. Jag gjorde det, utan att få ångest. Vi skulle ha spelat vollyboll men slutade hemma hos mamma framför fotboll med te och prat. Kom hem till pappa runt 22.30 (hehe) och slockande direkt.
 
Jag valde imorse istället att bocka av mitt magpass tillsammans med Ilze. Klockan ringde 5.30, men då var jag, konstigt nog, redan vaken. Fick till ett skönt magpass, sedan vidare till skolan där jag har spenderat min dag med att spela spel med 6:orna för att få A i hemkunskap(?). 
Nu är jag precis hemkommen från ett pass för axlar+triceps tillsammans med Tilda. Trots att vi båda inte är så pepp på att träna triceps gick det väldigt bra, provade b.la några "super set". 
 
Strax ska jag servera middagen här hemma och sedan återigen sticka iväg till gymmet, men denna gång för att prova på SH'BAM, något slags danspass. Det ska blir riktigt kul. Kanske blev liiiiite mycket aktivitet på en dag, men jag mår just nu bra, så jag hoppas att min kropp håller med.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback