- En sammanfattning

Kind of sammanfattningen av min dag igår ↑ pannkaksfrukost till syskon, fortsatte vidare till Jogersö för en promenix med mamma och syskon, mötte upp mina firendos för att sedan hamna på Fazana för middag. Spenderade även min kväll hemma hos Daniel med Ilze, Johanna och Lucas, med skräckfilm, kortspelande, godis och cheesecake, börjar bli standart, men det gör mig inget, för jag tycker om det såååå mycket.
Kom hem runt 1 och slocknade direkt.
 
Lyckades på något konstigt sätt sova fram till 9.45 idag, haha? Men vankade iallafall då upp till en feta nice väder, så idag ska jag dissa min bästa vän aka crosstrainer för att gå ut och springa istället. Kommer inte ens ihåg när det var senast jag sprang, så vi får väl se hur det går.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback