- Catching up with a friend

 [Från femöre i helgen]
Galen kontakt med tricepsen men fick ont i högra axeln, så gårdagena pass blev helt ok. Spenderade sedan några timmar på badhuset innan jag cyklade vidare hem till pappa, där jag nu har placerat mig.
 
Fick ett sms av Moa där det stod att hon ville hitta på någon under lovet. Men istället för dra ut på det träffades vi redan samma kväll. Gick en promenad som blev runt 85 minuter och pratade om allt som hänt i livet, men även gamla minnen. Moa var den första personen jag träffade här i Nyköping, så det finns en hel del minnen. 
 
Har inte sovit sådär jättebra som jag brukar(?) men är relativt pigg efter att ha fått i mig gröt + maaaaassa vattenmelon. Ska dra på mig träningskläderna och hoppa upp på hojen. Idag står rygg på träningschemat, det är alltid lika kul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback