- Blir så irriterad.

Tog mig samman för ett tag sedan och gick in i duschen. Har legat helt utslagen på golvet i ca 1 timma efter att jag kom hem från passet tillsammans med Tilda. Mage+kondition stod på schemat. Det gick faktiskt jättebra, mage och speciellt koditionen, svetten rann som jag vet inte vad.
MEN vi blev otroligt irriterade på var två saker, 1. En tjej tog med sig sina barn/syskon(?) in på gymmet och de sprang runt och störde. 2. Personer som stirrar. Jag känner lite, kom fram och prata med oss istället för att stirra eller sköt din egna träning helt enkelt.
 
Nu är jag äckligt trött, så tackar för mig och kryper under täcket för imorgon fyller mina syskon år och jag ska hitta på någon rolig frukost åt dem. godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback