- Back to the old times.

 Idag skrev jag inte upp egna övningar som jag skulle göra. Utan jag fixade ihop en "spel-lista" på youtube med 6 videos från Blogilates. När jag gick ned i vikt var det övningar från hennes videos + massa pw som hjälpte mig.
Dock körde jag bara 1-2 vidoes om dagen och idag körde jag alltså alla här ovanför. 
 
Det är så sjukt jobbigt och svettigt, speciellt abs-videosen, det bränner som satan, alltså jag skojar inte. Mjölksyran i benen under ben-videosarna är också helt hemsk, men så otroligt skönt efteråt.
Drog mig sedan ut i det molninga vädret och körde backintervaller i en backe med lite trappor i(?) sprang allt vad jag kunde upp och gick sedan ned, gjorde detta 25gånger och har nu en stor hat-kärlek till det. Avslutade med 2,5 km löpning och idag glömde jag inte stretchingen.
Nu pumpar endorfinerna, jag har slurpat i mig 1L vatten, duschat och ätit ett mellanmål bestående av kvarg blandat med varma bär och finn crisp.


Bra spellista :)
Btw: har en Veckans blogg och jag skulle bli super-glad om du deltog! Ju fler gånger du kommenterar desto större chans har du att vinna!
http://mirramarika.blogg.se/2014/june/veckans-blogg.html#comment
Kram <3

2014-06-27 // 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback