- Artonde Juni Tvåtusenfjorton.

Två dagar kvar tills mitt gymkort går ut. Tolv dagar tills jag lämnar Sverige i tre veckor. Sjuhundrasjuttiofyra dagar kvar tills jag fyller 18. Nice information va?
Älskar dessa nätter när jag sover som en stock och vaknar upp pigg, det har blivit väldigt många av dessa under några månader, även inatt. Suttit framför ett avsnitt av "Ghost Whisperer" och fått i mig en utav mina favoriter till frukost - ugnsbakad pärongröt/päronpaj, kalla det vad ni vill, haha, gott är det iallafall.
 
Ska titta på ett avsnitt till och kanske hinna med att fixa lite hemmagjorda köttbullar till middag, innan jag ska käka ett mellanmål och hoppa upp på mina blåa hoj för att åka till gymmet för mitt sista benpass på några veckor. Det känns helt ärligt helt tragiskt.


» Tilde

Kan du inte lägga ut dina träningspass igen? :(

2014-06-19 // 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback