- American Pie2

Kom hem till pappa och åkte för att handla. Sen efter lite för mycket kycklingsallad och några mariekex (är så äckligt sötsugen, haha) drog jag mig ut för en löparrunda. Det blev en runda på 6,5km, skönt tempo och härligt att rensa tankarna lite.
Skulle ha gjort lite övningar också, men eftersom att det kändes "påtvingat" valde jag att avstå från det och göra det imorgon istället. Vet ni varför jag gjorde så? För att jag tränar på att lyssna på mig själv, jag måste tycka att det är kul att träna (vilket det inte är om det är påtvingat?), annars ska jag inte göra det.
Istället började jag packa och slog sedan på tv:n, så nu sitter jag och tittar på American Pie, men ska strax krypa under täcket för lite sömn. Godnatt.


Sv; ja verkligen skönt att rensa :) så duktig du är med träningen :) själv gör jag ingenting :/

2014-06-30 // 08:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback