- Så skönt att vara tillbaka.

ÄNTLIGEN TILLBAKA PÅ GYMMET. Vart lite krångel med kortet men min snälla mamma fixade det under tiden som jag tränade. Det blev triceps och axlar, det gick så sjukt bra. Avlsutade med 15 minuter på min kära vän - crosstrainern, innan jag cyklade hem till pappa. Handlade, åt och umgicks ett tag innan jag cyklade in till Albin där jag spenderade min kväll.
 
Vaknade imorse med värsta träningsvärken, vet ni hur underbar känsla det är eller? Att äntligen vakna upp med träningsvärk igen efter 5 veckor. Käkade lite frukost samtidigt som jag pratade med Ilze i telefon och planerade dagens pass.
Var sugen på att köra mage och ben, så det var vad jag gjorde helt enkelt. Detta pass gick också väldigt bra, svettigt och tungt, har saknat det ♥ 
 
Har nu i ca 3 timmar flyttat saker från mitt gamla rum till mitt nya rum, som förut var Silvijas, min systers, då hon ville byta, så varför inte liksom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback